Het is goed mogelijk om huurachterstanden te voorkomen. Het tijdig signaleren van en het snel communiceren over betalingsproblemen hebben grote effecten.
Wij zoeken in een vroegtijdig stadium contact met huurders, waardoor een kostbare gang naar de rechter vaak kan worden voorkomen. Het is onze ervaring dat een stevige, duidelijke en vooral tijdige aanpak het verschil maakt. Voor nu en in de toekomst. Huurders die snel worden aangesproken over een openstaande huur komen op de langere termijn minder vaak in grote betalingsproblemen.
Onze medewerkers zijn opgeleid in het professioneel benaderen van uw klanten. Tactvol, vasthoudend en resultaatgericht. Uit uw naam óf de onze.
Creditmanagement heeft voortdurend aandacht nodig. Op verschillende momenten in uw bedrijfsprocessen. Veel van uw medewerkers hebben te maken met zaken die de kwaliteit van uw debiteurenbeheer raken. Daardoor kunnen ze ook bijdragen aan het voorkomen van oplopende openstaande posten. Training van uw medewerkers maakt dan ook een vanzelfsprekend onderdeel van onze dienstverlening uit.
Maatwerk op alle onderdelen. Flexibele inzet van onze kennis en ervaring.