BSH Huishoudapparaten heeft BlueMovement als een nieuw product in de markt gezet, de algemene voorwaarden en het aanmanings- en incassoproces stonden nog niet op papier
BSH schakelde ons in om het BlueMovement-abonnement en de algemene voorwaarden op te stellen, wij implementeerden tegelijkertijd het aanmanings- en incassoproces in het order-to-cashproces
wij zetten moderne communicatiemiddelen en flexibele betaalopties in voor een snelle betaling en versterkte klantrelatie
Marco Koning van BSH Huishoudapparaten
"BSH Huishoudapparaten heeft BlueMovement als een nieuw product in de markt gezet waarbij je een abonnement kunt nemen op energiezuinige apparaten van Bosch, zoals koelkasten, wasmachines en drogers. Bij het afsluiten van abonnementen hebben we Maarten Verheij - De Best & Partners - ingeschakeld om het BlueMovement abonnement en de algemene voorwaarden op te stellen. Daarnaast hebben we samen het hele aanmanings- en incassoproces, als onderdeel van het debiteurenbeheer in het order-to-cashproces geïmplementeerd.
Een vertraagde betaling hoeft niet direct het einde van een goede klantrelatie te betekenen. De Best & Partners zet moderne communicatiemiddelen in en heeft een diversiteit in betaaloplossingen en flexibele betaalopties, dat zorgt voor een snelle betaling en versterken de klantrelatie. Een geoptimaliseerd aanmaningsproces voorkomt een onnodig incassotraject.
De Best & Partners innoveert Doelgericht en geeft uitgebreid advies
De focus bij De Best & Partners ligt op het onderhouden van een duurzame klantrelatie, zelfs in het geval van een betalingsachterstand.
Om dit op de meest klantvriendelijke en efficiënte manier aan te pakken is het nodig om klanten gericht te benaderen en een omgeving te creëren die controle geeft over communicatiekanalen en betaalmogelijkheden. Individuele en digitale oplossingen zijn net zo belangrijk voor de betaling en afhandeling van een onbetaalde factuur als een gepersonaliseerde en heldere boodschap. De Best & Partners biedt op maat gemaakte oplossing voor debiteurenbeheer.
Als de betaaltermijn is verstreken, stuurt De Best & Partners een herinnering en belt de klantdebiteur. Als De Best & Partners 0 op rekest krijgt, is dit het startsein voor het incassoproces. In heel veel gevallen leidt een minnelijk incassotraject tot betaling. Indien dit traject niet het gewenste effect heeft, adviseert De Best & Partners per individueel geval of er wel of geen gerechtelijke procedure volgt op niet. De Best & Partners levert maatwerk en adviseert op basis van bijvoorbeeld het Digitaal Beslagregister en is transparant als het gaat om kosten, opbrengen en resultaten."
Ontdek wat u zelf kunt doen. Zet vandaag de eerste stap naar een schuldenvrij bestaan.
Uw mogelijkheden